Brev:
Andre tørrede frugter end rosiner
28. juni 2005
Alder:
8 mdr.
Andre tørrede frugter end rosiner
Hej Helen,
Er det kun rosiner, små børn ikke må spise ret mange af, eller tæller f.eks. tørrede abrikoser osv. også med i "regnskabet"?
(Der er naturligvis alligevel grænser for, hvor mange abrikoser, man kan give dem, uden at de får dårlig mave!)
Hilsen
Fie